Select Page

Este servei estarà disponible del 26 maig fins al 29 juny

Altea tornarà a comptar amb una oficina d’atenció presencial de la Renda que assessore i ajude els ciutadans a realitzar la seua declaració 2021. Aquest servei, que estarà disponible durant tot el mes de juny (de l’1 de juny al 30 de juny), es reprén després de dos anys d’absència per la pandèmia, des de hui ja es pot sol·licitar cita prèvia. L’Agència Tributària Valenciana ha signat un acord amb l’Ajuntament per a la posada en marxa d’aquesta iniciativa.

Es podrà sol·licitar la cita prèvia en les següents vies: per la pàgina web www.agenciatributaria.es (amb NIF/NIE electrònic, certificat electrònic, Cl@ve PIN o referència), per App “Agència Tributària” o als següents telèfons 901223344, 915530071 (de 9 a 19 hores de dilluns a divendres amb NIF/NIE)

L’oficina, que se situarà, com en anys anteriors, a la Casa de l’Aigua (Cta. Pont Del Montcau, 29), tindrà un horari de 9.00 a 14.30 hores i de 16.00 a 19.00 hores els dilluns, dimarts i dijous, i de 9.00 a 15.00 hores els dimecres i divendres.

“Volem agrair a l’Agència Tributària Valenciana que reprenga aquesta important acció perquè els ciutadans d’Altea que així ho desitgen puguen tindre assistència a l’hora d’elaborar la seua declaració de la Renda. Des de l’Ajuntament hem treballat i ens hem posat a la disposició de l’ATV per a cedir i adequar el local perquè es puga realitzar aquesta important labor d’atenció ciutadana”, ha comentat Xelo González, regidora d’Hisenda.

Pin It on Pinterest